Babytwo2 semanur2906 insallah bizimki de çyşe olr . Kendisi kafaya takmasa sağlığı yerinde çok şükür biz takılmayacağız ama işte erkek çocuk olup yaşıtlarından kısa olunca insan üzülüyor da kafaya takıyor diye 😞insallah bizimki de atar ilerde
semanur2906 Babytwo2 benim yiğenimde 7 yaşına girecek gala yaşıtlarıyla tam olarak aynı değil ama Eskisi gibi de değil zamanla daha da atarlar bence önemli olan sağlık ocağındaki ölçümlerde düşük çikmasın
Babytwo2 semanur2906 %3 ooersentilin altında çıkmadığı sürece sorun görmüyor ne sağlık ocağı ne çocuk doktoru .bizimki %10 da .. yani yaşıtı 100 çocuğun 90 ından kısa 🥲
ElizzMom Ebrutpl bugün gittim doktora 31+2yiz fakat 4 gün geriden geliyormuş 41 cm olarak söyledi boyunu. Kilosuda 1658 gramdı 😊 senin bebiş kaç haftalık 😊
Meryy69 Ebrutpl kuzum bizimki de 1 hafta geriden geliyor henüz doğmadı ama Dr genetik dedi genel olarak ne yaparsan yap çocuğun fıtratinda yoksa olmaz benim kadar sur içen yoktur herhalde