Selam kızlar.ikinci gebeliğimi yaşıyorum 39+3 olduk gelsin diye ekstra bişey yapmasam da oglum sebebiyle sürekli aktifim.dün de yine dışarı çıktık gezdik yürüdük baya yorulmuş bi şekilde eve geldim.sonra belki dogumu tetikler diye eşimle birlikte olduk.aradan yarım saat geçti birlikte film izlerken bi sancı girdi hemen saymaya başladık hastaneyi aradık yer var mı gelebiliriz diye.kagıtları cantayı vs ayarladık bu sırada.2 saat boyunca 5dkda bir 7 dakkada bir yani 10dk arası olmayacak şekilde sürekli sancı girdi.ben de nasılsa artık tecrübeliyim hemen gitmeyelim fazla dayanamazsam gideriz dedim sonra yatmadan önce lavaboya girdim bi baktım nişan gelmiş.ama burda okuyordum hep hemen gitmeyin orda daha stresli geçiyo vs diyenleri o yüzden yatmaya karar verdim.sabah oldu sancı falan yok.2 saat düzenlli sancı girip de böyle geçen var mı? Varsa dogurdunuz mu veya bu olaydan kaç gün sonra dogurdunuz?