Anneler şuan mağlum herşeyin fiyatı uçuyor . Ben henüz 18 haftalık hamileyim ama bebeğimize anne yani oyun park beşik puset bebek arabası ve anne çantası aldım . Hemde hepsini çok uygun bir fiyata 4300. Bu kadar kaliteli geleceğini düşünmüyordum ama harika geldi. İsteyenler olursa gözüm kapalı onerebilirim . Markanın sadece adı var. Hiç bir zaman marka takıntım olmadı çok şükür 🤗