Seyma0323 Devlet Hastanelerinde özel ilgi beklenmiyor malesef ben bile o gittiğimde başka hastaya bakarken bin defa soru sordum ayrıntılı söylemiyor, ben de özele gidiyorum sadece merak ettiğim için gelmişken bebeğimi görmek istedim. Ama doktor tatlı bi kadındı o ayrı konu.