Frncdeniz EcrinE ben yaptirmadim.açlik ve tokluk kan şekerime bakildi.doktorum şeker yuklemesi önermedi
123merveemir EcrinE ben yaptırdım ve yapılması da lazım bence şekerin varsa ortaya çıkıyor ve diyet uyguluyorsun.
Deleted4445656 EcrinE bende ilk başta karşıydım ama doktorum yapılması lazım dedi iyiki yaptırdım şekerim çıktı diyet uygulanıyor şuan
Anne1__ EcrinE ben yaptırmıştım bence her hamile yaptırmalı bebeğimiz için çok önemli olduğunu düşünüyorum doktorlar da öyle diyor zaten😇