Kızlar 39+4. haftamdayım, hiç doğum belirtim vs yok. Yurtdışında yaşıyorum burada muayeneleri ebeler yapıyor, ultrasonla bakılmıyor, açılma var mı diye bakılmıyor, nst’ye bağlanılmıyor, sadece eliyle göbeğimden bebeğin pozisyonu kontrol ediyor ve haraketleri nasıl diye soruyor o kadar. Yani tamamen kendi halinize bırakıyolar hem bu belirsizlikten, hem bebeğin hiç doğum belirtisi vermemesinden çok bunaldım, çok gerginim kendimi sakinleştirip akışına bırakıyorum, nette doğumu başlatacak tüm önerileri yaptım hiçbiri işe yaramadı. Fiziksel olarak zaten çok yorucu bir evredeyim ama psikolojiminde kötüye gitmesi beni çok zorlamaya başladı, bu durumu nasıl aşabilirim, tüm önerilerinize açığım