bahar-1903 sedakeskin Benimde gebelik şekerim vardi diyetle bi şekilde yediklerime dikkat ediyordum, 10 gün önce doğum yaptım bebeğim sağlıklı çok şükür şimdi şeker falan da kalmadı bende.
Bebekdelisi sedakeskin düzensizlik derecesı cok onemli be saglıkla Dogum yaptım ama diyetisyen yardımı aldm düzeldi yan odamdakı bebek aynı anda dogum yaptık Bebek şeker hastası doğdu😞 yüksekmiş onemsememiş cok
sedakeskin Bebekdelisi bebek büyüdükçe düzensizleşiyo 37 nin içinde almamız gerekiyor dendi bebeğin ani ölüm riski olabiliyormuş çok korkuyorum bende 😓
bahar-1903 sedakeskin Benimde bebeğim 38 haftalik doğdu ama gelişimi 36. Haftada kalmis ,gelişimi durmuş belki benimkide düzensiz şekerden olmuş olabilir, ama bebeğim sağlıklı oldu bi sıkıntı yok çok şükür 🤲
Bebekdelisi sedakeskin 37+0 alındı benım aa sekerden degıl canım o yüzden bebek buyudukçe liste yardımı al inan daha kolay geçer
sedakeskin Bebekdelisi ben insülin kullanıyorum ona rağmen hala düzensiz gidiyor şekerlerim o yüzden erken alalım diyorlar
Conger sedakeskin tarçını doktorunuza sorup kullanın ben çubuk tarçını ikiye bölüyorum bi su bardağı suya ekliyorum tüketiyorum benimkini diyet ve tarçınlı su düzene soktu inşallah size de şifa olur ama mutlaka dokturnuza danışarak kullanın❤️
Bebekdelisi sedakeskin öylemi cok geçmiş olsn bebegınız irimi peki bne yaptım cnm doğum sorun olmadı elhamdulillah o hafta
sedakeskin bahar-1903 rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın perşembe günü doğum kararı alındı benim içinde