Panikanne kızlar 29+4 rahim yumusamasi sebebiyle sadece wc ye gidiyorum sizlerin nasıl ne durumdasınız kaç haftalıksiniz
Ezgi2727 Panikanne bende yarın 32 oluyorum nst sancım çıktığı için 10 gün evde yatış verdi doktorum şimdilik :(
FBK-DUZGUN Panikanne Şuan 30+5 ama 29+4 te sancıyla hastaneye gittim 3 cm yakın açılmam vardı yatış yaptım sabaha karşı durdu taburcu oldum o gün bugündür bende yatıyorum 😴
Havvauslu Panikanne ben 2 hafta sancıdan dolayı yatmıştım durmuyordu sancılarım 33 deydi sanırım yatırdıklarında suan 37+4 olduk durdurmaya çalıştılar diye gelen giden yok cok bekletcek
Sedaduru Panikanne 17 haftalığım 18e 2 gün var benimde düşük riskim var 3 haftadır sadece iğneye ve hastaneye gidiyorum evden dışarı çıkmıyorum yani canım Allah hepimize kolaylık versin
Panikanne FBK-DUZGUN canim yeni gördüm yorumunu vajinal muayene falan yapıldı da mı anlaşıldı 3 cm açıklık
Sin-sin FBK-DUZGUN bende 30+5 im dun sancılarım basladı rahım agzımda kısalmaya baslamıs 3 cm acıklıkla tutabıldın mı aynı mı hala ozamandan beri
FBK-DUZGUN Panikanne Yatıyordum sürekli ama bugün sağolsun sabırsız kızım suyunu patlatmış akşama doğuruyorum Allahın izniyle
Panikanne Sedaduru Allah yardımcımız olsun canim benim vallahi yatmakta çok zor ama sağlıkla gelsinler de bişey istemiyorum başka
Ozlem84 Sedaduru Bende 18 haftalığım serklaj oldum ve düşük riskinden dolayı yatarak geçiyorum aynen hafta da bir gün iğnem var. Bütün günü yatarak geçirmek de gerçekten çok zor oluyor ve daha yolumuz da uzun 😞
FBK-DUZGUN Sin-sin Ben 11 gün tutabildim fakat bugün sabırsız kızımın suyu gelmesi sebebiyle şimdi yatış yaptım akşama doğuma alıcaklar İnşallah . Benimliler ikiz olduğunu için baskı fazlaydı sizin tekse 37 leri görebilirsiniz
Panikanne Sin-sin rahim agzinda açıklığa ultrason dan mı baktılar canım yoksa muayene ettilermi vajinadan
Sin-sin FBK-DUZGUN ay ınsallah saglıkla bebklerınıze kavusursunuz herseyın hayırlısı olsun 🤍 yınede cok guzel tutmussunuz bır sure maşallah 🧿 allah hayırlı ve kolay dogum versin 🌸
Panikanne FBK-DUZGUN ayyy bizi de habersiz bırakma rabbim kolay doğumlar nasip etsin bebeklerini sağlıkla al kucağına canım benim
FBK-DUZGUN Sin-sin Amin İnşallah Allah razı olsun çok teşekkür ediyorum İnşallah sizin bebiş daha sabırlı olur vaktinde gelir kuzucuk 🌸🤗
Ezgi2727 Qnl valla canım ben hiçbir şey hissetmedim o gün Bülent hoca da hissetmiyor musun dedi. Hissedersen önlem almamız lazım dedi 10 gün ful yat dinlen dedi. Bakalım salı günü randevu var :( sen nasıl oldun canım