zumra23 Ben 3+4 bu kadar meraklısı varmıydı acaba? Sizde ne gibi değişiklikler oldu? Ben değişikliklerden çok çabuk anladım.
MMelissaaa- zumra23 benim adetim 3 gün gecikince öğrendim o zamann3 haftalık gibi bir şeydi geç döllenme olmuş. Belirti yaşamamıştım öyle sadece bir gün mide yanması yaşadım o kadar
kahvesever__ zumra23 benim göğüs ağrım olmuştu test yapmadan 3 gün önce sonra test yapmıştım 4 haftalık hamileydim şu anda 4 aylık oğlum
_Ayten1_ MMelissaaa- Bende sat 27 temmuzdu. 23 Ağustosa öylesine test yaptım çok silik gördüm. 25 tekrarladım biraz daha koyulaşmıştı. 26 ağustosta kan testi yapyım. 3 haftalık çıktı. Ama bende de geç döllenme ola bilir. Çünkü adetime 1 gen kala beta hcg 3 haftalık hösterdi
zumra23 kahvesever__ benimde göğüs ağrım var 3haftadan sonra başladı şişme ve ağrı. Ama testim çok silik çıktı
Esracnplt kahvesever__ bu göğüs ağrısı bende 2. Ay bitince başladı hep erken gebelik belirtisi denir benim bebiş biraz tersten ilerliyo sanki ☺
MMelissaaa- zumra23 yok canım ilk defa gögüs hassasiyeti yaşamamıştım. Sadece adet olacakmışım gibi his vardı. Göğüslerim şimdilerde başladı hassaslaştı şişti hafif. 5. Haftamdayım
dilos011 zumra23 son adet tarihin neydi uygulamaya göre tam 4 haftalık gözüküyor bende daha yeni kan testi verdim sağlık ocağında ama sonuç yarın çıkar dediler idrar testi yapmadım Henüz geçikme olmadı cunku 1 Ağustos son adet tarihim benimde
Aaaysee zumra23 çok halsizdim ama belki adetim düzeliyordur diye yapmadım test tâki 1 ay dolana kadar normal adetime göre 15 gün gecikme yaşadım yani 5 haftalıkken falan öğrendim ama sadece çok uyku hali vardı gerçi hala var 6+4 🥰
Elifonur35 Aaaysee bende çok halsizim bugün öğlen yatağa uzandım uyuya kalmışım kapı zili çalınca ona kalktım
Cananyildiz zumra23 4+5te öğrendim🥰 baya uğraştığımız icin hic konduramadım hamilelik hic aklıma gelmedi
minigiminannesi03 zumra23 mide bulantısı hani sabah kalktığında olur ya o sekildeydi bide adet gecikmesi
poyrazvearya zumra23 5+6 haftalıkken Öğrendim hiçbir belirtim yoktu döngüm gecikmişti ama her zaman böyle düzensiz ve geç olduğu için oradan da anlamadım artık bayağı bir hasta olmayınca yapayım artık dedim 😅
zumra23 poyrazvearya sonunda aklına gelmiş tebrik ediyorum geç öğrenmek daha iyi bence beklemek zor oluyo kese gözüksün falan
Melisakeskinn poyrazvearya aynı şekilde ben de😂 5+6 olmuş bense adet olmayı bekliyorum 40 günü geçerdi lekelenmem olmuştu şüphelenip 39. Günde yaptım kop koyu çıkmıştı test halbuki ter temiz tek çizgi bekliyodum❤️
Bellks zumra23 benim 10 gün geçmişti ama aynı adet sancısı gibi belim ağrıdığı için hiç ihtimal vermemiştim 5 haftalikti öğrendiğimde
Esracnplt Bellks 13 hafta oldum o bel ağrısı bende halen devam ediyor. Bacak uyuşması çok oluyo adette kanama artınca olana benziyor..