mysweetbabyy Mucizem_00 iyi pişirmeye özen gösterin bir de market sucugundan sa güvendiğiniz kasap varsa ondan alın
Vicibici Mucizem_00 Canım çektikce güvenli markadan aşırı olmayacak şekilde ve iyi pişirip tüketiyorum☺️
muallimehanimmom5 Mucizem_00 doktorum cok iyi pişirildiği sürece yememde bir sakınca olmadığını söyledi Tabi bulantılardan asla yiyemiyorum mide problemimi artırıyor 🙂
Aylin355 Mucizem_00 geçen gün çok canım çektiği için aldım iyi pişirip yedim ama yine sürekli olmamasına dikkat ediyorum
Cananyildiz Mucizem_00 ben yiyorum iyice pişirip. Bayramda annemler kendi kıymaları ile kasaba yaptırdı simdi daha rahat yiyorum.