Kızlar merhaba ben mastit oldum dr antibiyotiğe başlattı bi kaç kerede sağım yapıyorum sağ goğsumden yok denecek kadar az soldanda az süt geliyor bebeğim emmiyor gelmediği için. Fakat sütümü sağınca icinde jelimsi bir kıvam oluyor bilen varmı bu nedir napmam gerek? Fotoyu ekliyorum..
