Kizlar canınızın çok istediği şeyi alamadığınız oldu mu? Benim oldu😕 mart ayında enginar istemişti canım. Ben sadece onu aşerdim, diğer yediğim şeyler de sadece canım istedi diye asermek demeyelim ona. Gece yarısı eşimle gidip enginar aradık bulamadık. Marketlerde dondurulmuş olarak vardi fakat ben dolmasını yapmak için yemek istiyodum😕😕😕😕