Korkma canım benim de 2 kaybım oldu daha önce o yüzden bu hamileliğimde haftada 2 defa kontrole gittiğimi bilirim belirtilerim sürekli yok oluyordu acaba yaşıyor mu kalbi atıyor mu diye kendimi yedim bitirdim belirtiler gidebilir haberin olsun sıkıntı yapma hatta kendini hamile gibi hissetmeyebilirsin ben onuda yaşadım içim bomboş gibiydi sanki çok araştırdım oturdum ağladım falan ama çok şükür şimdi 22. Haftadayız ve artık tekmeleriyle ben burdayım anne diyor inşallah sende bu haftaya gelirsin hayırlısıyla ve tekmelerinle için rahatlar sağlıkla gelsin kuzun 🙏🏼