Kubrak2016 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin vakti geldiğinde..
Düşük yaptığım gebelikte de böyle öğrenmiştim..Tabi sonrasında gebelik testi uygulayıp onun da sonrasında kan tahlili yaptırmıştım. Şu an yıllık izindeyiz,tatile çıktık eşimle.. Nasıl gideceğim kan tahlili vermeye, hiç bilemiyorum. Bi şaşkın bi aptal oldum😳