iremsknn ben bu ara bunun derdindeyim doğum ne Man olur bilmiyorum kuaför ağda işini hala halletmedim 37 hafta görünüyor ebbek ama şimdi alsam normal doğum olcak uzasa iş tekrar çıkar vs vs yani ben aldıktan bir hafta sonra çıkmaya başlıyor doğuma tertemiz gitmek istiyroum bakalım ne olacak geçen doğumda Allah öyle nasip etti ki agdanin ertesi günü doğuma gittim insAllah rabbim gene temiz şekilde nasip eder çok takıyorum kafaya