pinarokuducu9 Kızlar merhaba şuanda 35 haftalık hamileyim ben hamile kalmadan önce göğüslerimden sıvı süt gibi beyaz bişey geliyor diye dostinex kullandım ardından çok sürmeden hamile kaldım ki ilacı bırakalı da 3 4 ay olmuştu o zamanlar şimdiyse son ayım gogusumu sıktığımda süt gelmiyor kimisi hamileyken sarı sıvı gelirmis ama gelmiyor ve korkuyorum dostinex kullandım hamilelikten önce doğumdan sonra süt gelmez diye aranızda varmı böyle dostinex kullandıktan sonra emziren sutu olan temenni mi kesti acaba sütü 🙄
pinarokuducu9 pinarokuducu9 bu arada kafanız karismasin hamileyken hiç kullanmadım dostinex hamilelikten 2 3 ay önce kullandım kesildi onun ardından hamile kaldım
Nilssu pinarokuducu9 39 haftalığız ben dokununca falan süt gelmesin diye elimden geleni yapıyorum bebek göğüsleri emdikçe süt gelir canım strese sokma kendini 💝
Selamcanim pinarokuducu9 yahu strese neden sokuyorsunuz kendinizi. Benim de bekarlıktan bu yana normalde hep süt gelir sıkınca. Ama hamilelikte bünyeler çok farklı. Hele bi doğuralım elbet gelecektir. Sıkmayın canınızı.
meleklerin_annesii pinarokuducu9 göğüsünüzü sıkmayın süt gelse bile onun 1 damlası bile çok değerli bebek için 🙏🫶🏻Doğumda illaki gelir
mrkr Canım süt hamileyken öyle sıkınca gelmez. Ha, gelenler var mı , nadir de olsa evet. Doğumdan hemen sonra salgılanan hormon sonucu süt gelir o da çok az. Zamanla da süt artar. Stres yapma yani , Süt doğumdan sonra gelir 🍀
Derya pinarokuducu9 herkes de süt gelmez ki ben 41 de doğum yaptım doğurana kadar 1 damla sütüm gelmedi o sarı sıvı gelmedi ama sancıdan dolayı doğurduğum gibi sütüm geldi yani öyle düşünmeyin herkes de aynı olmaz