Selamlar, bebeğim birkaç gün önce doğdu çok şükür sağlıklı bir şekilde 40+2’de geldi. 3200kg😊 Hamileliğim boyunca burada okuduğum hikayeler bu süreçte bana çok yardımcı olmuştu bu nedenle ben de hikayemi sizle paylaşmak isterim… Tüm hamileliğim boyunca kendimi vajinal doğuma hazırlamış ve vajinal doğum için çok motiveydim. Spor, pilates, yürüyüş, diyet gibi düzenli bi hamilelik geçirmiştim ve vajinal doğum yapamayacağım aklımdan pek geçmiyordu. Yine de her şeye hazırlıklıydık.
40+1 de önce suyum geldi, doktorumuz ilk 6 saati evde geçirmemi istedi ama evde kasılmalarım çok düzenli gelmedi doktor da riske atmamak için yatış verdi. Su geldikten sonra 24 saat içinde doğum yapılması en sağlıklı olanıymış o nedenle akşam 18:00 de gelen su sonrası gece yarısından sonra hastaneye yatış yaptık, nst ye bağlandım, kasılmalar yarım saatte bire inmişti ama açılma 1cm di. Sabaha kadar ara ara nstye bağlandım bolca uyumaya çalıştım. Fakat sabah da açılmaya baktıklarında 1cm di ve kasılmalarım halen çok düzenli değildi. Suyum da geldiğinden doktorum öğlene kadar bekleyelim kasılmalar düzenli olmazsa suni sancı veririz dedi. Ve öğlen suni sancı almaya başladım, yavaş yavaş dozajını arttırarak 8 saat suni sancı aldım. Çok şidettli kasılmalarım olmaya başlamıştı, gören duyan herkes doğuma çok yaklaştığımı sanıyordu ama tam 8 saat suni sancı verilmesine rağmen açılmaya baktıklarında 1,5 cm i geçmediğim görülmüştü ve maalesef suni sancı acılarına dayanamayacak boyuta gelmiştim. Gücüm tükenmişti. Doktorumla ortak karar vererek sezeryana döndük. İstediğimiz beklediğimiz bir durum değildi ama sezeryan ile barışık oldum ve içim rahat şekilde ameliyata girdim. İşin en güzel yanı ise sütümün hemen gelmesi oldu. Toplamda 20 saat kasılma yaşadığım için belki de sütüm hemen gelmişti🙂