Merhaba kızlar. Bebeğimizi kucağımıza aldık çok şükür. Rabbim bu yolda bekleyen herkesin yar ve yardımcısı olsun. Allahım kimseyi yarı yolda bırakmasın. Canı tatlı bi insan olduğum için normal doğum biraz beni yordu ama sonundaki mucizeye kavuşmak ve yorgunluk dışında iyi olmaktan yana çok şükür diyorum. Doğum hikayemi biraz zaman geçince anlatırım sanırım ama şimdilik bu kadar. Rabbim sayılı günü kalmışlara da bir avazda sağlıklı doğumlar nasip etsin🥰