Aslında max. 32 de herşeyin hazır olması daha mantıklı. Suan son aya bıraktığım için okadar pişmanımki. Yıkamak,, kurutmak, Öellikşe bu sıcaklarda ütülemek zor geliyor. Zaten ağırlaştık hafta itibariyle. İmkanı olan erkemden tğm hazırlıklar ı bitirmeli 😂