Kızlar benim erken doğum riskim var şu an 34. Haftadayım ve aslında bugün akşamüstünden beri ufak ufak kasılmalarım ve ağrılarım var biraz dinlendim geçmişti sonra tekrar başladı hemen hemen 4-5 saattir ağrım var artık belim bile kasılıyor fakat suyum falan gelmedi yani hafif bi ıslaklık oluyor ama muhtemelen ağrıdan terliyorum bi yandan o bence. Ne yapmalıyım bir doktora gideyim mi