Ben 38+4deyim. Hiçbir şey yok ortada. Sadece bebeğim baş pozisyonunda. Geceleri sağa sola yatmak bile zulm olmaya başladı o kadar. Ne bir kasılma, sancı bişi yok 😐 bir de alt karnımda ağrı oluyor. Hani mekik çekince kas ağrısı olur ya ya da üşüttüğümüzde öyle bir ağrı. Kesinlikle kasık ağrısı değil