Mlkeee Herkese merhaba 34.haftamiza giriyoruz en büyük sorunumuz yatış pozisyonu alamamak en sağlıklı olani sola yatmak deniyor ama sola yatınca kalbim sıkışıyor sağa yatsam bebegim cok oynuyor sanki rahatsiz oluyor gibi geliyor e sırt üstü yatmayin diyorlar siz nasıl yatıyorsunuz?Her gece savasiyorum resmen ona zarar vermekten de cok korkuyorum.😒
Fatmasnny Mlkeee 35. Haftadayım. Sağ sol dönüp duruyorum. Zaten pek uyuyabildiğim söylenemez maalesef artık 😞
Gamze58 Bizdede aynı sorun var uykuda çok büyük sorun yaşıyorum resmen yatakla yastıkla yorganla savaşıyorum eşimde benim yüzümden uyuyamıyor 🤣