Midikka her bünyeye göre değişir derler canım ama kesinlikle normal doğum bir nimet. İlk kızım normal oldu 4 saat sancı çektim doğduktan sonra çok büyük bir rahatlama ve yürüyerek çıkıyorsun ameliyathaneden. İkinci kızım sezaryen oldu 42 bitti dönmedi hâlâ. 15 gün kayınvalidem de kaldım kendimi zor toparladım. Ama hemen iyileşende oluyor elbette ☺️ şimdi Ssvd için emek harcıyorum sezaryen sonrası normal doğum. İnşaallah kolaylıkla yaparım. Çünkü iki çocuğum daha var ayakta durmam lazım. Doktorum hiç risk görmedi elhamdülillah