Deletedmom_13 canım ben 🤲🌸 ovulasyon testi ile hamile kaldım yaklaşık bir yıldır istiyorduk olmuyordu. Hiçbor sorun olmamasına rağmen meğersem günü tutturamiyormusuz . İlk kullandigim ay hamile kaldım ama boş gebelik olduğunu öğrendim , kürtaj oldum 10.hafta da sonra 3. Ayda hamile akldim yine ovulasyon testi ile şimdi çok şükür bı sıkıntı yok . Allah sana da nasip etsin ve isteyen herkese . Ster yapacak bı şey yok yani ben kafam da her ay yumurtlama olacak diye bı şey yok diyordum . Sağlıklı beslenin kürtajdan sonra . Yumurtlama görünce de iki gün çatlama olana kadar yani ilişki oldu . Ayrıca düzenli ilişkiye girmek önemli yanı haftada 2 3 kez . Yoksa spermler bayatliyormus bende bilmiyordum. Instagram’da birgebeningunlugu adlı sayfa var onu takip et