Açıkçası benim ilk gebeliğim deneyimli değilim fakat 2 tane bebişli ablam var daha bugün oto koltuğundan bahsediyorduk hepimiz aktif araç kullanıyoruz bu arada. Bana 0-36 olarak tercih etmemek gerektiğini özellikle çok vaatte bulunan koltukların (özellikle de max 5 bin civarıysa) malzeme kalitesi olsun, güvenliği olsun pek sağlam olmayacağını söyledi ikna da oldum açıkçası çünkü kendisinde 9-18 kilo var içi tamamen köpük (besafe) ben bu konuşmadan önce elele 360 dönebilir 0-36 aldım eve geldi inceledim ve direkt iade ettim her yeri plastikti. Çok uzattım ama tamamı köpük malzemeden olan ürünleri 0-18, 9-18 tavsiye ederim. Güvenli bir sürüş hayal ediyoruz her seferinde ama çok ciddi bir kaza olabilir, Allah korusun yangın çıkabilir köpük malzeme daha güvenilir diye hem fikir olduk hepimiz. Adac testlerine de önem verin lütfen. Allah herkesin bebişini korusun kaza bela göstermesin inşallah🤲
Düzeltme: aslında soruyu biraz yanlış yerden cevaplamışım ben şahsen 0-9 kilo arasını pusetle geçirmeyi düşünüyorum bu esnada zaten bebek 6 aylık kadar olacağı için onu yalnız bırakıp pek ön koltukta olmayız diye düşünüyorum. 6 aydan sonra iş hayatı vs bebişle yalnız kaldığımızda 9-18 3-4 yaşına kadar epey iş görür diye düşünüyorum. Puset+oto koltuğu maliyeti 0-36larla aynı oluyor ama 9-18 kullanınca daha kaliteli ürünlere ulaşabiliyorsunuz. Tamamen kendi fikrim, umarım faydalı olur :)