mhrmom bana doktorum düzenli olarak adet sancısının daha şiddetlisini yaşarsan belin ve makat bölgene baskı olursa bu kesin doğum belirtisidir vakit kaybetme beni ara demişti. Ama karın sertleşmesi gaz sancısı gibi düzensiz ağrılar illaki olur demişti tedbir olarak kasılma önleyici adalat verdi bi kaç hafta daha dursun dedi. Bence rahatsız edecek boyuttaysa gidin haftanız doğum için uygun artık