ipekemir Merhabalar 37. Haftamda inanılmaz derecede kaşıntılarım vardı. Ağlayarak ellerim bacaklarım ayaklarımı kaşıyordum yırtasım geliyordu. Bugün 38+3 olduk kaşıntılar biraz daha devam ediyor. Karaciğer ve safra asitler temiz çıktı. Kaç doktora gittiysek çözümü yok ilaç verilmiyor gebelik alerjisiymiş. Ancak doğumda geçiyor. Bi akrabam kireçli su yap dedi kireç ile suyu karıştırdım biraz beklettim çıkan suyu şişeye koyup kaşındıkça sıktım biraz rahatlattı. Bir de yoğurt sürüp serin yerde uzanırsanız iyi geliyor. Umarım yardımcı olur sizede 🤲🏼
Bade5 ipekemir bende yaşadım ama benim ki alerjiden egzmaaya dönmüştü aktardan ardınç katranı sabun aldım bi de beyaz dut aldım beyaz dutu kaynatıp hafif ılık yapıp kalınan yerlere döküyorsun 10 dk sonra 1 saat yıkamadan üstünde kalıyor zararlı olmadığı için denemekte fayda var özellikle sabun çok işime yaradı nasıl bişey olduğunu yaşan bilir Allah şifa versin canım
melegimo ipekemir ben ilk haftalarda çok yaşadım bana da doktor bebek için katlan demişti gece uyurken iç çamasırı giymedm hatta evdeyken giymedim sürekli nemleniyordu nemlenincd daha da kaşınıyor elimde hep peçete sürekli kuru tuttum öyle geçti bi süre sonra ama yıkamayın yıkamak yapısını bozuyor daha çok artıyor en önemlisi kuru tutmak oldu bende
Cigdem_plvn Bende 32+4 oldum bir haftadır ölüyorum kaşıntıdan , gebelik koleztazı baktılar temiz çıktı , hangi yöntemi denediysem sonuç almadım , mesela bu gece bile hiç uyuyamadım , yarım saatte bir soğuk duş alıyorum 🥹🥹🥹🥹 ipekemir
yasminnnnnnn ipekemir öncelikle geçmiş olsun ya bende de var peki sizde isilik gibi şeyler de çıkıyor muydu sadece kaşıntı mi
yasminnnnnnn ipekemir bende de oluyor cildiye gittim ne oldugunu anlamadı ya isilik gibi de diyor çok kasiniyorim