Geceden yap bence, bekleyen şey hem ertesi gün daha lezzetli oluyor bu net. Çoğu tatlımı geceden yaparım hep, daha lezzetli oluuor. Mikrodalgan var mı inşallah vardır? Eğer varsa mesela kâseye koyup ters çevirip yuvarlak şekil çıkıyor ya o şekilde mikrodalgaya at biraz ısınsın üzerine de dondurmayı koyarsın yada yanına. En mantıklısı bu💚