Tiredmother ben de 9+2 deyim. İki gündür çok agrıyor benim de. Önce korktum ama sonra bunu yaşayanları başka forumlarda da okudum. Sürekli kustugum ve ögürdüğüm için daha sık hissediyorum acıyı, yani özellikle kusarken direk orası batıyor sanki. Perşembe kontrolüm var sorayım doktorun açıklamasını da yazarım muhakkak, umarım sıradısı bir durum değildir🤷🏼♀️🙋🏼♀️