benbilmirem Merhabalarrrr , 15 haftalık hamileyim. Çatlak oluşumunu önlemek için ne yapmalıyım? Göğüslerim büyük olduğu için çok fazla çatladı kırmızı görüntüsü beni çok üzüyor, bari göbeğim çatlamasın istiyorum. Yardımcı olur musunuz ?
findiklibadem benbilmirem ben Lierac çatlak önleyici krem kullanıyordum şimdi bitti yeniden almakta istemiyorum çünkü kalacak Hindistan cevizi yağı sürüyorum sürekli nemli tutmak maksat ve baya beğendim bence lierac yanında hafif kaldı hindistan cevizi yağı daha çok nemlendirdi
AsyAyse benbilmirem ablam sürekli vazalin kullanırdı aklına geldikçe sürüp vücudunu nemli tuttuğu için bir gram çatlağı olmamıştı.
Gmzbiri benbilmirem lierac ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. 37 haftalığım çatlağım olmadı çok şükür. Önemli olan bol bol nemlendirmek. Vazelin kullanmayın en ağır kimyasalı içeriyor
karakilcikfatma Mustelanin hamilelik için çatlak öncesi yağı ve kremi var tamamen doğal içerikli doktoruma sorumustum ben onu önermişti şu an icin memnunum yağlı bir his bırakmadan nemlendiriyor memnunum
Soruyorumm findiklibadem doğumdan sonra da kullanmak gerekiyor çatlakların cogu göbek lüçülürken oluşuyor aklınız da olsun
Busraa17 Ben 4.ayımdan beri kantaron yagi kullaniyorum 36.haftamdayim hic catlak olmadi. Dogal kqntaron yagi bulabilirseniz cok iyi (:
Oznurozdemir benbilmirem ben bi iki ay bio oil kullanmıştım artık hiçbişi sürmüyorum saldım çatlamadım da çok şükür genetik bence 35+0
Avukat48 benbilmirem Haftamdan beri duştan sonra hergün sarı olandan bio oil ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum.Gün içinde de acı badem sütü sürüyorum bol bol.35.haftadayım henüz çatlağım yok 🤩
DuruMom_16 Haftada çatlak oluşmaya başladı su zamana kadar hiç bisey yoktu bence kesinlikle ne kullanırsan kullan cilt yapısıyla alakali
Busra986532 Zeytinyağı kesinlikle işe yarıyor mutlaka sık sık kullan. Kantron yağı demişlerdi ama o sertleştiriyor deneme bile 🤪
Sevimli87 Ben en başından beri lierac ve bio oil kullandım. Son 3 aydır ek olarak da vazelin kullanıyorum. Aile genetiğinde var bende de olursa diye ödüm kopuyor. Doğuma bir hafta kaldı henüz çatlağım yok. İnşallah o yağlara verdiğim paralar boşa gitmez 😊 ama çoğu kişiden okuduğum kadarıyla olacağı varsa oluyor. Bizimkisi tedbiri elden bırakmamak. 😊
Ahsenmom benbilmirem Gerçekten olacağı varsa oluyor genetik bir durum önüne geçilmiyor. 12. Haftamdan beri düzenli olarak sabah akşam yaglanip kremlendim sonuç, belimde koca koca çatlaklar karnımda da 3 tane çatlak 🤷
Sedaa_ Bende bi oil ve vazelin sürüyorum ilk başta iyi gelmişti başka çıkmadı ama şimdi karnım büyüdükçe rengi daha çok belirginleşmeye başladı