Anne karnında durması daha iyi gelişir ama doktordan doktora değişir bende tam 34 haftalığım devlete gittim oradaki doktorlar bebeğin 31 haftalık gelişimi iyi değil dedi ertesi gün kendi doktoruma gittim tam 34 haftalıkla uyumlu dedi ne kadar dursa o kadar iyi dedi ceviz kaşar peynir muz tüketin gelişimi için iyi diyorlar