Sefanur050820 Merhaba! Hanımlar size 2 sorum olucak 🙏 Birincisi spinal doğumu genel anestezimi önerirsiniz ? İkincisi ise gebelikte aldığınız kiloları doğumdan ne kdr süre sonra vermeye başladınız acaba ekstra birşey yaptınız mı ?
Smyye1B Sefanur050820 Kesinlikle spinal o muhteşem anı yaşamanızı tavsiye ederim müthiş bir deneyim 😇 Ben 40im çıkmadan aldığım 11 kiloyu vermiştim şimdi 2 buçuk aylık bebeğim hamile kaldığım kilonun 5 kilo altindayim😇
Utkulu1 Sefanur050820 ilk anını görmek tabiki muhteşemdir fakat ben çok korktuğum için genel oldum. Simdi De genel olacağım. Aslında cok kızıyorum kendime ama cesaret edemiyorum. 16 saat suni sancı çektim doğum fobim oldu olsun bitsin istiyorum 🥺 bide oğlum aşırı kolik bir bebekti. İlk 3 ay gecesi gündüzü olmadan ağladi. Bende haliyle aldığım 35 kiloyu ilk 3 ayda verdim 🤦♀️ başka türlü verilmezdi🤣
as_af Sefanur050820 ben spinal oldum fakat korkudan mi heyecamdan midir nedir tek koluma hukmedemiyirdum surekli kalkip iniyordu masada yatarken. Genel istedim sakinleştirici yaptilar sagolsunlar ama malesef ilk anini goremedim uyuyakalmisim. O yuzden korkmam diyorsan spinal yaptir ama korkarsanda spinal yaptır sakinlestirici vuruyorlar uyuyorsun. Genel anestezi de kendine gelmen zor olur
Sefanur050820 Smyye1B peki doğumdan sonra hemen korse kullandınız mı ? Ekstra birşey yaptınız mı kilo vermek için bu arada maşALLAH darısı bizlere olsun 🥹🙏
Sefanur050820 vesilece ağrı eşiği fazla olan bir insanım ameliyattayken kesiği çekmeleri fln hissettiniz mi acaba
Smyye1B Sefanur050820 Extra birşey yapmadım zaten bebiş yoruyor 😇 Korseyi 5.ci gün kontrolde doktorum tak dedi ama sıcaklardan takamadim bı kaç kere denedim ama yapamadım bunaldım . O yüzden göbeğim kaldı sanırım.🥺😇
Kubra_miray_szr Şu spinal belden mi oluyor herkes onu tercih ediyor benimde doğuma 7 gün var kararsız.kalmisim 🤗🤗gözü açık cesaret edemem diye korkuyorum eşim.diyor sen en ufak kanda baygınlık yaşıyorsun o anı kaldıramazsın sizce hangisi iyi
melikeNr Kubra_miray_szr kesinlikle spinal ilk doğumum spinal oldu hiçbirsey hissetmiyorsun zaten ve ayrıca kan flnda hiç görmüyorsun önünde kasnak oluyor :)) çok güzel bir duygu uyanık olman ve bebeğini ilk görecek kişi olman
Utkulu1 Gamzeeeelim ilkinde 35 aldım. Masa basi çalışıyordum evde isim olmuyordu yedim içtim yattım hep . Birde gelişimi duracak dediler o yüzden gece gündüz yedim 😄 şuan 32 olduk 8 kilo aldım 😴