Ebruliiiiiii doğum şekliniz ne? Nerde doğum yapacaksınız? Bunlar önemli ben de eylül sonu doğum yaptım hava gayet sıcaktı ama doğumdan sonra özellikle omuzlarım, sırtım çok üşüdü. Bir yelek alın yanınıza mutlaka. Devlet hastanesinde normal doğum yaptım, 22 saat kaldım tek pijama, tek atlet, tek külot kullandım. Sütyen aldım yanıma ama kullanmadım. Emzirme atletleri çift katlı hiçbir şey belli olmuyor zaten. Uzun bir çorap mutlaka alın yanınıza. Hastaneden çıkarken giymek için bir şey almadım zaten giderken giydiklerimi giyerim diye düşünmüştüm tabi biraz sıkıntılı bir çıkış oldu benim öyle pijamalarla çıktım😬 kaymayan bir terlik alın mutlaka