Hayirli geceler hanimlar cok sukur,34+0 olduk bu gunleri gosteren rabbime şükürler olsun an itibariyle bebis doğdu butonumuzda geldi ve heyecanlanmamak mumkun degil artik diger haftalara gore daha yorgun hissediyorum kendimi ve surekli pozisyon degistirmek zorunda kaliyorum otururken zorunlu sezeryan olucam nasipse 12 eylulde kontrole gidicem bakalim gun icin ne diyecekler ozellikle benim haftamda olanlar sizlerde durumlar nasil ve sezeryan olacak arkadaşlar doktorunuzla doğum tarihini konustunuzmu😊😊