Bebetomveben Minel123m emzirme konusunda bu kadar kısa süreceğini zannetmiyorum bebek ve sen birbirinize alışmanızı istiyorlar çünkü prematüre bebeklerimiz özeldir bakımı daha özen istiyor ilk dönemler acele etme eve geldiğinde sıkıntı yaşamaman için iyice birbirinize alışmayı bekle emzirmeye çalış o da alışsın verirler zaten sıkma canını orda bebeklerimize çok iyi bakıyorlar her gün duş aldırıp saatinde mama veriyorlar gözün arkada kalmasın.Evet o dönemler bende çok ağladım bu sütümün azalmasına etki etti.15 gündür kızım benimle şu an oturup gülüyorum çünkü çok iyi bakmışlar üzülecek hiçbir durum yokmuş aslında ☺️ kilosu düzene girsin verecekler zaten 🙏🏻
Bebetomveben Minel123m Görüşe gittiğimde kızımı ilk kez görecektim o kadar küçüktü ki insan ağlıyor elleri vs insanı korkutuyor ben ona nasıl bakarım diye korkup ağlıyorsun sen sakın üzülme boş yere sütün azalmasın 🙏🏻küçük doğan bebekler daha dirençli oluyorlarmış inşallah bir an önce çıkar 🙏🏻♥️
Yaseminturan_ Minel123m Umarım sağlıkla kavusursunuz ben 12 Mart 2020 de 29+3 de doğurmuştum oğlumu 54 gün kalmıstı kuvozde pandemi dönemi hiç görememiştim suan 29 aylık oldu bile inşAllah sizinde her sey yolunda gidecek kavuşacaksınız. 2400 gram taburcu olmustu 1460 gr dogmustu🥹
Musicteacher 31 haftalık, 1750 gr doğdu kızım, şuan 4.5 yasında kardeşide 36 haftalık doğmayı bekliyor. Kılo yu baz almıyorlar çıkarmak için, solunum problemi bıttiyse, beslemeyi sindiriyorsa çıkarırlaröç. Bnım kızım 40 gün kalmıştı
Kavakyellerihercai Minel123m senle aynı durumdayız benimde bebeğim kuvözde kaç gündür ne yerdeyim ne gökte. Uyuyamıyorum bile. Bende erken doğum yaptım. Sağlığına kavuşup kucağıma vermelerini bekliyorum. Her gittiğimde yanından ayrılmak istemiyorum. Bırakmayacaklar bizi iyi olduklarında gelecekler kucağımıza inanıyorum RABBİM yardımcımız olsun. Burdaki annelerde sağolsun bilgilendiriyorlar
Semihagedik59 Kavakyellerihercai dua edelim birbirimize bende ayniyim..Rabbım yavrularımızın bize bağışlasın kucağımıza alalım ins
Ayse1608 Bebetomveben Bende şuan gebelik zehirlenmesi yaşıyorum durumunuz nasıldı biraz anlatır mısınız? 🌸
Bebetomveben Ayse1608 Benim bir anda tansiyon yüksekliğiyle başladı.Kendi doktorum izindeydi önce başka özelde bi doktora sonra devlette muayene oldum.Devlet hastanesi direkt yatırdı zaten birsürü imza aldılar acil durumda sezeryan olur diye.Tansiyon yükseliyordu ama asla kendi kendine düşmüyor aksine üzülüp sinirlendiğimde artıyordu hareket dahi edemez olmuştum.Ellerde ayaklarda çok fazla şişlik oldu.Tuzsuz diyet listesi verdiler ve alfamet tansiyon ilacı kullandım günde 3 kez 2şer tane ona rağmen düşmüyordu.Bu gebelik zehirlenmesi o kadar tehlikeli ki bebeğin suyu azalıyordu,bebek 3 hafta geride geliyordu kilosu eksikti ve stresliydi.Preeklampsi sadece tansiyon değil ani bir yükselmede anneye organ hasarı,felç olabiliyor.Bebeğe de zarar verip Hatta ani bebek ölümü bile oluyormuş birçok doktora sordum.Hafif preeklampsi tansiyon ilaçlarıyla baskılanır bebek büyütülür çıkarılır ama çoğu kez öyle olmuyor her gün daha kötü oluyor artık ruh hastası gibi yediğim her şeyin tuzuna bakıyordum WC’ye bile gidemiyordum başım dönüyordu.Tek tek tedavisi bebeğin bir an önce doğması.Her saat başı tansiyon ölçen ben doğumum oldu akşamı düzelmişti tabii yine de 1 hafta devam ediyorsun tuzsuz yemeye ama düzelmişti bile.İyi bir doktor ve iyi yenidoğan yoğun bakımı olan hastanede tedavi olmalısın.Korkma bebeğin yoğun bakımda daha iyi besleniyor bende erken doğum istemedim kilo alsın öyle doğurayım istedim ama asla kilo almıyor aksine daha da riske atıyorsun🙏🏻
Ayse1608 Bebetomveben zorlu bir süreç geçmiş 😞 Ben ilk doğumumu 36.haftada aniden tansiyon ve bebeğin suyunun kalmamasından dolayı yaptım ama bebeğimin gelişimi çok iyiydi.Şuan ise daha 30 haftalık olacağız ağustosun 5 inde başladı tansiyonum bebeğimin suyu az gelişimi 3 hafta geri ilaçla tansiyonum iyi gidiyor fakat korkuyorum daha çok küçük 😞 Özel kliniğe gidiyorum fakat doğumu başka ilde yaptırıyor doktorum o yüzden eğitim araştırmaya başladım perinatoloji güzel ilgilendi inşallah 32 yi göreceğiz dedi ama strestliyim,kaygılıyım.Bir yandan 4 yaşında bir oğlum var bana ihtiyacı olan.İnşallah bende sağ salim kavuşurum bebeğime 🙏🏻 Teşekkür ederim 🌸
ecenaz891 solunum ve beslenme problemi yoksa cıkarırlar. ben cok üzgündüm siz yapmayın biz 16 gün kaldık 32 haftalık
Semihagedik59 Minel123m bende yeni doğum yaptım 29+6haftalik yogun bakım kuvezde sifa olsun yavrularimiza.nasil sagim yapıyor msnz süt götürüyor msnz
Bahar-u Bende geçen hafta dogum yaptım sancım çoktu. 32 haftalık dogdu ikizlerim. 1700 1800 dü ama kilo verdiler 1500 1600 e düştüler 🥺
Semihagedik59 Bahar-u bende 30 haftalık dogum yaptim 1500 doğdu 1300lere düştü doktorlarda vermesi iyi bişey biz vermesini bekleriz ödemi atıyor dedi sonra yavaş yavaş alır dedi ins kuvezde şuan. Bebeklein durumu nasıl canim Rabbım bize bağışlasın ins🤲🤲🤲🤲