Kızlar ben 17 haftalık hamileyim ve çalısıyorum iş yerime hergün otobüsle gidiyorum yaklaşık 1,5 saat falan yol sürüyor. Otobüsde 2 kere uyurken nefes darlıgıyla kalktım kolay kolay terlemeyen ben resmen ter boşaldı her yerimden. Bagırıp durdur inicem demek geldi resmen içimden ama ana yolda oldugu için söyleyemedim. 2 haftadır falan iyiydim bugün bı sefer evde oldu aynısı saatlerce sürdü deli gibi bagırmak aglamak istedim nefes alamadım resmen. Çarsamba günü kontrolüm var ilk işim doktora bunu sormak olacak. Merak ettiğim böyle birsey yasayan var mı ?