Dslrprsimom Durmayan kaşıntı, yürümekte zorlanma uykusuzluk.. kaşıntı kremleri iyiki varlar🤭 sizler ne alemdesiniz kızlar doktora bir hafta sonra gidicem 33 hafta bebek kaç kilo olmalı
Edabykl Dslrprsimom bende 35+1 oldum sadece baski var hem göğüs altimda hemde bikini bolgemin ust kisminda 🙈 34+3 ken 2400 gramdi haftasiyla uyumlu demisti carsamba tekrar bu kontrol var bakalim kaç olmus minnak 😂
ZeynepKaya27 Dslrprsimom ortalama 2 kg olur ama daha az yada fazlada olabilir :)) bizde 33+1 iz bugün doktora 35 te gitmeyi düşünüyorum
ayse3452 Dslrprsimom 33 haftalıkken gıttım doktora 2.335 grmdı su an 35+3 haftalıgız persembe kontrolum var bakalım ne aldar oldu mınık hanım💖🥳
ZeynepKaya27 Dslrprsimom doktor öyle dedi ama ben öyle yapmıyorum kafama göre gidiyorum:)) sorun olmadıgı sürece sık sık usg ye girme taraftarı değilim. :)
Sebugsy Dslrprsimom ben 32 + 4 de gittim 2.100 grdı ☺️🧿 34 + 4 de tekrar kontrolüm var sonrasında haftada 1 gitmeye başlayacakmışız ama uykusuzluk hat safhada halsizlik ve cabuk yorulma inanılmaz var ama herşeye değer küçük hanım için 😊🥰
Merveilay Dslrprsimom bizde 32 haftalığız kaşıntı var bide çok kusan bir gebeydim mide asitimden diş etlerim baya hasar gördü..
Dslrprsimom Merveilay kaşıntı için mutlaka doktorunuza danışınız çok tehlikeli birşey gebelik kolestasına bakilsin mutlaka
Cigdem_plvn Dslrprsimom merhaba ne kaşıntısı var sizde , ben de koleztaz çıkmadı ama sürekli kaşınıyorum vücudum yara için de artık
Dslrprsimom Cigdem_plvn egzama dedi kremler verdi şuan biraz daha iyiyim cildiyeye görün kremler yazıyorlar
caglaolmeZ Dslrprsimom canım bende 33 haftaligim bugün . bebeğin hareketleri çok yavaşladı çok sakin sende durum ne