Sevobil Mrbb arkadaşlar son 30 günümüz kaldı cinsiyetimiz erkek ve hala isim bulamadık önerilerinizi bekliyorum
Pelinakcn Sevobil bizimki Yaman olucak kısmetse ama ben Mete, Yağız, Yiğit isimlerini de çok beğeniyorum 🫶🏻
Glsm_94 Efe koymaya karar verdik biz ondan önceki seçeneklerimiz rüzgar Alparslan ve Ege ’ydi sizede seçenek olur belki
Gulsumyaman Bizde bulamadik henüz son 2 ay herkes dalga geçiyor bizimle hala mi karar vermediniz diye 😂