Normal de magnezyum kullanıyorum fakat bi kaç gündür bitti gidip alamadım içmediğim süreçte sağ kalçam da ağrı başladı ama çok fena adım atamıyorum o an bacağıma belime ağrı vuruyor bugün nöbetçi bulup aldım magnezyum ama aynı sorunu yaşayan var mı geçer mi