Nur_089 Bende şuan 20 haftalık ikiz bebikler bekliyorum :) Bende de sizin yaşadığınız sorunlar oluyor ama normalmiş merak etmeyin yine de sizde doktor muayenize gidince doktorunuza sorun içiniz daha çok rahat eder🌸 Sağlıkla,zamanın da alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah🤲