Erva1234 kesinlikle öyle ablam sezeryan oldu 3 buçuk sene oldu hala dikiş yerim ağrıyo der az bişi üşütse, bazen hissizlik bile oluyo diyo ekstra orda bir dikiş izi belli yani ne bilim bana da normal daha iyi geliyor 😌 hatta bazıları normal doğumda kucaklarında bebekleriyle dönüyorlar odaya ne kadar güzel bişey