Kızlar merhaba,23 haftalık gebeyim. Bugün ara ara sırt sancısı ile uyandım ve bütün gün devam etti.. Belim de yada kasıklarımda ağrı yok ama omuzlarımın biraz aşağısı tam sırt bölgeme sancı vuruyor bir kaç saniye sürüyor geçiyor,benim ile aynı durumu yaşayan gebeler var mı ve sizce normal mi ?