Melkur Kızlar merhaba bu ara hergün birşey sorar oldum ama acemiliğime verin lütfen 5 haftalık gebeyim ilk gebeliğim sol kasığımda dünden beri ağrı oluyor ara ara ve bir kaç gündüzde adet sancısı gibi genel bir sancı oluyor neden sizce?
Mavidunyamm Melkur Bu çok normal canım 🤗 ben ilk haftalarda aha şimdi adet olcam diyordum hep. Adet sancisi var ama adet olmuyorsun çok garip 🤣 bide akıntıların fazla olabilir oda normal. Kasiklarinin keskin şekilde ağrıması da normal. Bebek yerlesmeye çalışıyor ondan 🤗
Missmiyuki Melkur sen bir 35-36 haftana gel bak neler oluyor. Sonrasını bende merak ediyorum. Kanaman ve dayanılmaz ağrıların olmadığı sürece hepsi normal tadını çıkartmaya bak yoksa çekilmez 🥳
Melkur Mavidunyamm yaaa gerçekten ağrı o kadar oluyor Kİ bazen adet olucam diye tuvalete gidiyordum dünden beri bıraktım o durumu sancı var ama bi merakla tuvalete gitmiyorum keseyi gördünüz mü siz peki ☺️