Nuravc bende adet düzensizliği var belli yasa kadar annemde de varmis. Pkoya benzetildi ama en son değilsin dendi. Biraz kompleks bir durum, doktor tek basina değil ultrason görüntülsu ile değerlendirmek lazım dedi hormonlarım da normal. Yani doktora sormanız lazım, yumurtalıkta küçük küçük kistler olması gerekiyor