BEAUTY28 ipek_dfn22 ilk bebegimde sezeryandan 1 gun once ultrason 3750 soyledi. Sabahsi gun sogum oldu tam 4000 kq
3babymom Ebruka02 iki çocuğum da 300 Gr eksik doğdu USG ye göre ilkine 3400 dedi son birkaç gün önce ama 3100 doğdu ikincisine 3200 dedi o da 2900 dogdu
3babymom Ebruka02 evet doktorum bana eksik veya fazla doğar demişti bende ikisi de eksik oldu fazla olan da oluyormuş bilemiyorum
Hazelasln Doktorum 3300 gram civarı doğsr demişti 38+3 de doğdu oğlum 3800 gramdı😁 Aşağı yukarı 300 gram oynuyor diyebiliriz bence.