ozgyrs Kızlar hamileliğin ilk haftalarında bel ağrısı normal mi? Masa basında calısıyorum, belim bugün çok agrıyor 😔 Şimdiden teşekkür ederim..
denizers ozgyrs oluyor canım benim ilk 6 hafta çok çabuk agrıdı bikaç hafta rahattım ama sanki yine başladı gibi :)9 haftalık hamileyim bu arada
ozgyrs denizers bende 6+2 bugün sandalyede oturunca rahatsız hissettim kendimi korku oldu içimde. Cumartesi doktor kontrolüm var kalp atısını dinlicez, hayırlısıyla gitsemde görsem rahatlıcam :)