sendekimsinnn bende oturuyorum içine sirke ekliyorum biraz suyun enfeksiyon ve hpv virusu olduğu icin… şuan 37+0 bebegim, sıcak suyun zararı olmaz aksine acilmani hizlandirir… ama ben bugün bir şey fark ettim suyun icinde böyle parça parça akıntı varmi benden geldiğine eminim neden geldi o kadar bilmiyorum gerci