NurdanKavak 26 haftalığım. Amniyon sıvısı 19 cm çıktı. Doktorum sınırda olduğunu söyledi.. Var mı bu durumu yaşayan 🤔🤔😐
NslhnAltun5580 NurdanKavak 32 haftalığım bende benimde sınırda karnım çok da büyük değil yatış verebilirim demişti , yarın tekrar kontrol var hayırlısı bol bol su iç 4lt falan karpuz ye içinde su miktarı olan ne varsa tüket
NdKzy Benim hep yüksekti bu yüzden karnım fazla büyük hep erken doğum ihtimali olabilir dediler ama 38. Haftamızdayız 2 gün sonra doğum ☺️