Aysegulldur12 Ilk olarak hastaneye gidiyorsunuz canım. Sonra giriş, yatış işlemleri sonra odaniza geciyorsunuz. Sana ameliyat önlüğünü getiriyorlar, hazirlaniyorsun dama yolunu açiyorlar. Sonra tekerlekli sandalye ile gelip alıyorlar. Ameliyathanede sedyeye oturuyorsun, belden iğne yapiyorlar (hiç acımıyor korkma damar yolu acilirken daha cok acıyo) sonra hemen uyuşuyorsun zaten. Sondayı takıyorlar( bundada uyuştugun için acı hiç yok) işleme başlıyorlar. Çekiştirmeler falan hissediliyor ama acı 0, ilk 3 4 dk içinde bebeğinin sesini duruyorsun zaten. Sonra dikme işlemleri falan bi yarım saat kadar sürüyor. Sonra bebeğini önden dikme işlemi bitince de sen arkadan odana çıkıyorsun. İlk 3 4 saat alt tarafın uyuşuk oluyor. Sonra yavaş yavaş açılıyor ağrı illaki oluyor ama ağrı kesici antibiyotik yapıyorlar. Uyuşkluk geçince sondayı çıkartıyorlar, onda da acı yok anlık sızı gibi oluyor ama 2 saniyelik. Uyusukluk tamamen geçtiğinde gelip ayağa kaldırıp yürütüyorlar.( ilk bebegimde cok zorlanmıştım, ikincin bebeğimde kendim kalkıp yürüdüm hic agrim olmadi desem yeridir) Ağrin olsa da bol bol yürü, yürüdükçe acilacaksin. Gazini cikarttin mi sabaha taburcu oluyorsun. ❤ Sağlikla kucağına al insallah yavrunu canım hiç korkma hemen olup bitiyor.