Regl’im yaklaşık 3 gün geçikti normalde benim hep 2 vs 3 gün erken geliyordu yani en geç 25 te regl olmam gerekiyordu ama belimde ve sol kasığımda ara ara giren sancılar ve arılar var bir 5 gün önce hamilelik testi yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı 11 de övulasyonum du sizce hamile olma ihtimalım var mı